به گزارش روابط عمومی، سهرابی بیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به همراه مدیران و جمعی از کارکنان این شرکت با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر انزجار خود را از آمریکا و رژیم اشغالگر قدس و جنایات آن در حق مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
در این مراسم که همزمان با سراسر کشور و با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار همدان برگزار شد، کارکنان صنعت برق استان نیز با در دست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا و اسرائیل»، همبستگی خود را با آرمانهای انقلاب اسلامی و بیعت با امام خامنهای ابراز کردند.
شرکتکنندگان در این راهپیمایی ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهدای جنگ رمضان ومحکومیت جنایات وحشیانه آمریکا و رژیم صهیونیستی بر لزوم اتحاد جهان اسلام تأکید کردند.
گفتنی است، روز جهانی قدس به عنوان میراث ماندگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، همهساله با حضور پرشور ملتهای مسلمان و آزادگان جهان برگزار میشود و نمادی از وحدت امت اسلامی در برابر ظلم و استکبار جهانی است.
انتهای پیام/